Gezocht: Social- en contentbureau Geheugen van Nederland

Aanbestedende dienst heeft de komende jaren behoefte aan een social- en contentbureau voor het Geheugen van Nederland; een gemeenschappelijk merk dat is neergezet voor de campagne met als doel om digitaal erfgoed van alle Nederlandse erfgoedinstellingen die in het bezit zijn van digitale collecties en de verhalen die zij herbergen een podium te geven. Het gaat hierbij om online publiekscampagne(s) en aanverwante activiteiten. Deze campagne is grotendeels doorlopend (Always On).
De Raamovereenkomst heeft een initiële looptijd van twee (2) jaar en start op 25 januari 2022. Opdrachtgever heeft de mogelijkheid om de Raamovereenkomst onder dezelfde condities twee (2) keer te verlengen met één (1) jaar. De totale looptijd bedraagt derhalve maximaal vier (4) jaar.
Is dit een klus voor u? Dan helpen wij u graag deze opdracht binnen te halen! Bekijk de totale aanbesteding op TenderNed of ga met ons in gesprek om deze opdracht binnen te halen.
De overheid is continu op zoek naar partners om Nederland nog schoner, veiliger en innovatiever te maken. Wij speuren door de stapel en pikken er wekelijks de mooiste opdrachten uit. Iets voor u? Neem contact op en ontmoet ons winnende team.
Stille kracht. Laat echter in alles merken dat ze er is. Is gezegend met de gave om structuur aan te brengen en brengt hiermee projecten tot leven.
Meer weten? 06 15 42 76 78 eva@corusadvies.nl