Gezocht: eerstelijns diensten klantcontactcentrum

Met deze Aanbesteding wil het CIBG (een uitvoeringsorganisatie van het Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport) een overeenkomst sluiten met een dienstverlener op het gebied van eerstelijns klantcontactcentrum diensten.
Door het KCC worden de klanten geïnformeerd. De klantvragen komen binnen en worden beantwoord via diverse kanalen (zoals telefoon, mail, balie, webcare, brief). Alle klantvragen en klachten over CIBG worden hier aangenomen, vastgelegd en afgehandeld. Het KCC is bereikbaar op werkdagen van 8.30 tot 17.00 uur.
De intentie is dat de overeenkomst op 1 december 2019 ingaat. De overeenkomst geldt in elk geval voor 3 jaar (36
maanden). Daarna kan de overeenkomst (eenzijdig) maximaal drie (3)
keer voor maximaal vierentwintig (24) maanden per keer worden verlengd. Wilt u de klanten van CIBG voorzien van een uitstekende service? Dan helpen we u graag inschrijven. Bekijk de totale aanbesteding op TenderNed of ga met ons in gesprek.
De overheid is continu op zoek naar partners om Nederland nog schoner, veiliger en innovatiever te maken. Wij speuren door de stapel en pikken er wekelijks de mooiste opdrachten uit. Ziet u het zitten? Neem contact op en ontmoet ons winnende team.
Stille kracht. Laat echter in alles merken dat ze er is. Is gezegend met de gave om structuur aan te brengen en brengt hiermee projecten tot leven.
Meer weten? 06 15 42 76 78 eva@corusadvies.nl