Bel een adviseur 010 307 6344

Gezocht: leverancier van ICT Hardware

ICT Hardware
Publicatiedatum: 5 januari 2021
Sluitingsdatum: 15 februari 2021 9:00

Trinamiek is een stichting met 22 basisscholen in de gemeenten IJsselstein, Nieuwegein, Lopik, Vijfheerenlanden, Culemborg en Woerden.
Binnen Trinamiek maken gebruikers gebruik van GSuites for Education. Er wordt gebruik gemaakt van het COOL-portaal dat wordt geleverd, beheerd en onderhouden door Cloudwise. 
Binnen de scholen van Opdrachtgever wordt op grote schaal gebruik gemaakt van Chromebooks en Ipads. Enkele scholen maken gebruik  van Snappet(tablets). De digitale schoolborden / touchscreens en computers van leerkrachten en administratief ondersteunend personeel werken op Windows besturingssysteem. ​
Op de werkplek van de docent wordt gebruik gemaakt van zowel desk- als laptops of een OPS module.

De aanbesteding betreft een raamovereenkomst voor levering van;
·        laptops;
·        desktop PC's;
·        tablets;
·        aanverwante apparatuur als beeldschermen, toetsenborden, dockingstations, etc;
·        groot formaat schermen (non touch),
·        overige front-end ICT hardware.

Ondanks dat Opdrachtgever bovenstaande productgroepen wil ondervangen in de aanbesteding, speelt momenteel voornamelijk de inkoop van Chromebooks en laptops binnen de organisatie. Dit is vooral een visie-beleid dat de komende jaren zal worden uitgerold en toegepast. 

Naast de levering wenst Opdrachtgever aanvullende dienstverlening uit (te kunnen) vragen:
·        Opdrachtgever wenst alle gegevens van de leveringen te ontvangen in een overzichtelijk bestand. Hierin moet opgenomen zijn: merk, type, serienummer, MAC adres(sen) en aangebracht kenmerk.
·        Afleveren op locatie; in door Opdrachtgever aan te wijzen ruimte, verwijderen en afvoeren van verpakkingsmateriaal.
·        Het kenmerken van apparatuur.
·        Het bieden van service en garantie.

Opdrachtgever schaft regelmatig ICT middelen aan, zowel voor haar medewerkers als voor leerlingen. Dit gaat bijvoorbeeld om PC's, laptops en tablets. De huidige ICT middelen worden in de regel periodiek in batches vervangen. Er is gekozen om voor het leveren van ICT hardware een raamovereenkomst aan te gaan met meerdere partijen om de inkoop van deze productgroep in één keer goed in te richten en te voldoen aan de geldende wet- en regelgeving.

Opdrachtgever is voornemens meermaals per jaar de periodieke, geplande, vervangingen van ICT-hardware aan te bieden aan de raamcontractanten in de vorm van een minicompetitie. 

De omvang van de opdracht wordt geduid in de gerealiseerde omzet over de afgelopen drie boekjaren. 
In 2018 heeft Opdrachtgever € 180.000,- aan ICT-hardware besteed.
In 2019 heeft Opdrachtgever € 240.000,- aan ICT-hardware besteed.
In 2020 heeft Opdrachtgever € 250.000,- aan ICT-hardware besteed. 
Het is de intentie van Opdrachtgever om de maximale contractduur te benutten.

De te sluiten Raamovereenkomst gaat in op het moment van ondertekening door Opdrachtgever. De looptijd van de overeenkomst zal twee jaar bedragen, met de mogelijkheid tot twee maal verlenging van de Raamovereenkomst met één jaar. De maximale contractduur is dus vier jaar.

Is dit een klus voor u? Dan helpen wij u graag deze opdracht binnen te halen! Bekijk de totale aanbesteding op TenderNed of ga met ons in gesprek om deze opdracht binnen te halen.  

Interessante aanbestedingen

De overheid is continu op zoek naar partners om Nederland nog schoner, veiliger en innovatiever te maken. Wij speuren door de stapel en pikken er wekelijks de mooiste opdrachten uit. Iets voor u? Neem contact op en ontmoet ons winnende team.  

Eva Hamming

Stille kracht. Laat echter in alles merken dat ze er is. Is gezegend met de gave om structuur aan te brengen en brengt hiermee projecten tot leven.

Meer weten? 050 211 0432 eva@corusadvies.nl
Zie ook

Gezocht: dienstverlener voor dieptereiniging ICT-hardware

Dieptereiniging ICT-hardware

Lees meer
Sluit: 15 februari 2021 ICT