Gezocht: leverancier End User Devices

De Gemeente Tilburg wil een overeenkomst sluiten één opdrachtnemer voor de levering en aanvullende
dienstverlening van End User Devices. Hiervoor is de gemeente op
zoek naar een opdrachtnemer die proactief meedenkt en samenwerkt op het gebied
van assortiment, kwaliteit, duurzaamheid, functionaliteit en prijs. Onder ICT End User Devices
wordt o.a. verstaan:
Fat cliënt werkplekken;
Thin cliënt werkplekken;
Notebooks / laptops;
Hybrid (2 - in - 1 devices);
Beeldschermen;
Docking stations;
Tablets;
Mobiele telefoons;
Accessoires en
randapparatuur.
De opdrachtnemer levert merkonafhankelijk en biedt een zo breed mogelijk merkenassortiment
aan.
De Aanbestedende Dienst zoekt een partner in business die (toekomstig) de levering, installatie, afvoer, advies en garantieafhandeling van de ICT End User Devices kan aanbieden en uitvoeren.
De Gemeente wil gedurende de looptijd van de overeenkomst circa
3.000 medewerkers voorzien van ICT End User Devices. Hierbij wordt uit gegaan van
een economische afschrijvingstermijn tussen de 3 en 5 jaar voor de diverse
producten.
De opdracht vant aan op 08 mei 2020 en loopt af op 30 april 2024.
Bent u dé leverancier voor deze klus? Dan helpen wij u graag deze opdracht binnen te halen! Bekijk de totale aanbesteding op TenderNed of ga met ons in gesprek om deze opdracht binnen te halen.
De overheid is continu op zoek naar partners om Nederland nog schoner, veiliger en innovatiever te maken. Wij speuren door de stapel en pikken er wekelijks de mooiste opdrachten uit. Iets voor u? Neem contact op en ontmoet ons winnende team.
Stille kracht. Laat echter in alles merken dat ze er is. Is gezegend met de gave om structuur aan te brengen en brengt hiermee projecten tot leven.
Meer weten? 06 15 42 76 78 eva@corusadvies.nl