Bel een adviseur 010 307 6344

Gezocht: leverancier baby gebruiks- en verbruiksartikelen

Baby gebruiks- en verbruiksartikelen
Publicatiedatum: 4 juli 2021
Sluitingsdatum: 13 september 2021 12:00

Het doel van deze aanbesteding is het sluiten van een Raamovereenkomst met één Opdrachtnemer voor het leveren van baby gebruiks- en verbruiksartikelen, waarbij er rekening wordt gehouden met de wensen van het COA.

De Regeling ‘verstrekkingen asielzoekers en andere categorieën vreemdelingen’ schrijft voor dat naast de wekelijkse financiële bijdrage, een bewoner recht heeft op enkele andere verstrekkingen gedurende de opvangperiode.
Er is in onderhavige opdracht een onderscheid gemaakt in drie type pakketten met verschillende artikelen. Dit betreft de volgende pakketten:

1. Babypakket verbruiksartikelen
Het babypakket verbruiksartikelen is een eenmalige verstrekking die aan de ouder(s) wordt toegekend, enkele weken vóór de verwachte geboorte van een baby. De verstrekking is van toepassing voor ieder nieuw geboren kind.

2. Babypakket gebruiksartikelen Het babypakket gebruiksartikelen (denk aan ledikant, babystoel, etc.) wordt aan de bewoners in alle soorten locaties in bruikleen gegeven. De verdeling naar de locaties wordt gedaan door het Centraal magazijn te Schelluinen. Zij houden een buffer voorraad aan die door middel van bestellingen op minimumniveau wordt gehouden.

3. Kraampakket verbruiksartikelen Het kraampakket verbruiksartikelen bevat artikelen die specifiek voor het kraambed bedoeld zijn. Kraampakketten worden vergoed via de zorgverzekeraar. Alle locaties hebben echter een paar kraampakketten op voorraad om in geval van een onverwachte bevalling op de locatie hieruit te kunnen putten. De kraampakketten uit deze aanbesteding betreffen alleen deze noodvoorraad.

Van de Opdrachtnemer wordt verwacht dat ze met de aangeboden dienstverlening flexibel – en soms ad hoc - op een groei of krimp van de omvang kunnen inspelen.

Er wordt een Raamovereenkomst afgesloten voor een Product waarvan het exact aantal af te nemen Leveringen niet van te voren bekend is. De Raamovereenkomst wordt gesloten met één (1) partij. Dit aantal is gekozen omdat het COA één landelijk opererende leverancier wenst in verband met de kwaliteit, prijs, uniformiteit en beheersbaarheid.

De Raamovereenkomst gaat in op 1 december 2021 en eindigt op 1 december 2023, met tweemaal een optie tot verlenging van maximaal 12 maanden (2 + 1 +1).

De indicatie van de maximale opdrachtwaarde voor de komende vier jaar bedraagt op basis van de gerealiseerde spend 2018 - 2021 € 197.787,91, exclusief BTW, waarbij 2021 tot en met april is meegerekend. Inclusief BTW bedraagt de gerealiseerde spend € 239.323,37. Per jaar komt dit neer op gemiddeld € 59.830,84 inclusief BTW.

Is dit een klus voor u? Dan helpen wij u graag deze opdracht binnen te halen! Bekijk de totale aanbesteding op TenderNed of ga met ons in gesprek om deze opdracht binnen te halen.

Interessante aanbestedingen

De overheid is continu op zoek naar partners om Nederland nog schoner, veiliger en innovatiever te maken. Wij speuren door de stapel en pikken er wekelijks de mooiste opdrachten uit. Iets voor u? Neem contact op en ontmoet ons winnende team.  

Eva Hamming

Stille kracht. Laat echter in alles merken dat ze er is. Is gezegend met de gave om structuur aan te brengen en brengt hiermee projecten tot leven.

Meer weten? 050 211 0432 eva@corusadvies.nl
Zie ook

Gezocht: Voeding voor Justitiabelen

Voeding voor Justitiabelen

Lees meer
Sluit: 9 september 2021 Landbouw en veeteelt