Gezocht: fietsverwijderaars Nijmegen

Bureau Parkeren en verkeersmanagement houdt zich met name bezig met de uitvoering van een deel van het mobiliteitsbeleid, waarbij gemeente Nijmegen een actief fietsparkeerbeleid heeft ingezet. Uitgangspunt daarbij is dat het centrum en stationsgebied(en) van Nijmegen aantrekkelijk en bereikbaar moet blijven voor (brom)fietsers en voetgangers.
Een onderdeel van het fietsparkeerbeleid is de AFAC. De AFAC (ondernemer) verzorgt de daadwerkelijke uitvoering van de bestuursdwang op foutief geparkeerde (brom)fietsen zoals die door bureau Toezicht & Handhaving wordt opgelegd. Ondersteunende werkzaamheden bij de bestuurlijke handhaving voor het verwijderen van fietsen. De verwijderde (brom)fietsen uit Onderdeel A die na 13 weken niet worden afgehaald komen ter beschikking aan de commerciƫle activiteiten van Ondernemer.
Binnen dit onderdeel worden per kalenderjaar gratis 200 fietsen ter beschikking gesteld voor armoedebestrijding. Het aantal uren dat minimaal wordt ingehuurd is:
Wij wensen een Raamovereenkomst af te sluiten met een initiƫle looptijd van 5 jaar. Deze Raamovereenkomst kan eenmaal eenzijdig door de Aanbestedende dienst optioneel worden verlengd met de duur van 5 jaar. De ingangsdatum van de Raamovereenkomst is 1 september 2020.
Iets voor u? Dan helpen wij u graag de opdracht binnenhalen. Bekijk de totale aanbesteding op TenderNed of ga met ons in gesprek om deze opdracht binnen te halen.
De overheid is continu op zoek naar partners om Nederland nog schoner, veiliger en innovatiever te maken. Wij speuren door de stapel en pikken er wekelijks de mooiste opdrachten uit. Iets voor u? Neem contact op en ontmoet ons winnende team.
Stille kracht. Laat echter in alles merken dat ze er is. Is gezegend met de gave om structuur aan te brengen en brengt hiermee projecten tot leven.
Meer weten? 06 15 42 76 78 eva@corusadvies.nl