Bel een adviseur 010 307 6344

Gezocht: contactcenter voor Testen voor Toegang

De aanbesteding die u nu bekijkt is verlopen. Bekijk actuele tenders
Contactcenter
Publicatiedatum: 16 april 2021
Sluitingsdatum: 3 mei 2021 10:00

Stichting Open Nederland helpt met het platform Testen voor Toegang het sociale leven in Nederland weer stapsgewijs te openen, door een landelijk, fijnmazig en laagdrempelig netwerk van locaties te organiseren waar mensen zonder klachten zich op COVID-19 kunnen laten testen. Stichting Open Nederland faciliteert dat proces van afspraak tot testbewijs. Het is de ambitie om eind mei dagelijks 400.000 testen af te kunnen nemen.

De Stichting heeft op dit moment al een eigen helpdesk (schriftelijk/via self service portaal) voor onder meer de teststraten, organisatoren van evenementen en brancheorganisaties, maar heeft nu hulp nodig van een externe partij die het contact met de burgers over het proces rondom het testen op zich neemt.

Omdat er op zeer korte termijn, op grote schaal getest wordt, zoekt de Stichting Open Nederland een contactcenter die in eerste instantie het telefonische contact met burgers kan verzorgen. Mogelijk komt daar op een later moment een chat-mogelijkheid bij. Ook is het mogelijk dat telefonisch eerstelijns contact met organisatoren van evenementen en brancheorganisaties hier op een later moment aan wordt toegevoegd. Omdat het aantal calls van burgers mede afhankelijk is van overheidsbeleid (o.a. de evenementenkalender van de Rijksoverheid), is van het van belang dat de toekomstige Opdrachtnemer snel kan opschalen. Het contactcenter moet (grote) piekactiviteiten rondom evenementen tijdens openingstijden kunnen opvangen en bij sommige evenementen ook na openingstijden in de avond, het weekend of op feestdagen bereikbaar zijn.

De stichting kan geen specifieke aantallen noemen. Naar schatting zullen 5 tot 20% van de bezoekers contact opnemen met de helpdesk. De piekmomenten hiervan kunnen echter variƫren. Op een dag kunnen er evenementen plaatsvinden waar in totaal 10.000 bezoekers op af komen, dit aantal kan echter oplopen tot 225.000 per dag naarmate er meer testcapaciteit en evenementen plaatsvinden.

De medewerkers van Opdrachtnemer moeten in staat zijn om niet alleen standaard vragen op een juiste manier te beantwoorden, maar ook met meer gespecialiseerde vragen om kunnen gaan.

De uitvoering van de Opdracht vangt aan zo snel mogelijk na 25 mei 2021.De Overeenkomst kent in principe een looptijd van zes maanden. Echter, de daadwerkelijke aanvangsdatum en looptijd is afhankelijk van het verloop van de corona-epidemie en de mate waarin testen maatschappelijk gezien noodzakelijk en gewenst is. Stichting Open Nederland en Opdrachtnemer zullen daarom op regelmatige basis overleggen, zodat tijdig kan worden ingespeeld op het eerder aflopen of verlengen van de Overeenkomst. 

Is dit een klus voor u? Dan helpen wij u graag deze opdracht binnen te halen! Bekijk de totale aanbesteding op TenderNed of ga met ons in gesprek om deze opdracht binnen te halen.  

Interessante aanbestedingen

De overheid is continu op zoek naar partners om Nederland nog schoner, veiliger en innovatiever te maken. Wij speuren door de stapel en pikken er wekelijks de mooiste opdrachten uit. Iets voor u? Neem contact op en ontmoet ons winnende team.  

Eva Hamming

Stille kracht. Laat echter in alles merken dat ze er is. Is gezegend met de gave om structuur aan te brengen en brengt hiermee projecten tot leven.

Meer weten? 050 211 0432 eva@corusadvies.nl
Zie ook

Gezocht: aanbieder Ondersteuners Jeugd en Gezin

Inzet Ondersteuners Jeugd en Gezin

Lees meer
Sluit: 22 november 2021 Sociale en maatschappelijke diensten