Bel ons voor gratis advies 010 307 6344

Gezocht: aanbieder employer branding

De aanbesteding die u nu bekijkt is verlopen. Bekijk actuele tenders
Employer Branding
Publicatiedatum: 13 februari 2022
Sluitingsdatum: 25 maart 2022 10:00

Deze aanbesteding betreft het uitbesteden van doorlopende contentcreatie, de executie en monitoring hiervan op het gebied van arbeidsmarktcommunicatie via de online kanalen van NPO (werkenbij) website en de diverse social mediakanalen, waarbij inhoud, medium en tijdstip steeds per boodschap specifiek worden gekozen op basis van data.

Naast Employer Branding voor NPO in zijn geheel, is er specifiek een focus op Employer Branding voor de Technology afdeling. NPO wil een partij selecteren die tevens ervaring heeft in het bereiken van Tech kandidaten (waaronder developers, data engineers, etc.) waardoor NPO ook door deze doelgroep als potentiële werkgever wordt gezien.

Employer Branding wordt uitgevoerd op basis van de in overleg met NPO opgestelde contentjaarkalender. In deze jaarkalender zal voor gedurende het gehele contractjaar, per week bepaald worden wat er wordt weggezet aan content en welke acties hierbij horen. In deze contentjaarkalender worden ook de doelstellingen van de NPO, bijvoorbeeld op het gebied van diversiteit, inclusiviteit en technologie verwerkt.

NPO is voornemens een raamovereenkomst te sluiten met betrekking tot Employer Branding. De contentjaarkalender zal een nadere opdracht worden in deze Raamovereenkomst. Naast de content-jaarkalender kan het ook voorkomen dat er losse opdrachten worden weggezet onder deze raamovereenkomst. Hierbij kunt u denken aan bijvoorbeeld een doelgroepen campagne of een wervingsvideo voor de werkenbij site van de NPO.

Als wendbare, publieksgerichte organisatie heeft NPO diverse talentvolle medewerkers nodig. Kwaliteit en diversiteit van de huidige en vooral van de toekomstige medewerkers is voor NPO een belangrijke concurrentiefactor. Vanwege de krapte op de arbeidsmarkt en de daaruit voortvloeiende 'war on talent' is het een uitdaging om goede nieuwe medewerkers te bereiken, te werven, aan te trekken en te behouden, te binden en te boeien. Als diverse en inclusieve organisatie wil NPO door de arbeidsmarkt gezien worden als een herkenbare en vooral aantrekkelijke diverse werkgever met grote maatschappelijke impact.

Het doel van Employer Branding:
• Een uitstekende positionering en profilering van NPO als aantrekkelijke werkgever voor zowel technische kandidaten als overige functies;
• Op de radar komen bij 'werkzoekenden' (zowel actief als latent);
• Een goede kwaliteit en kwantiteit van traffic genereren die uiteindelijk tot sollicitaties leidt;
• Op het juiste moment instroom van de juiste nieuwe medewerkers.

De NPO is voornemens een (1) raamovereenkomst af te sluiten met betrekking tot Employer Branding. De overeenkomst gaat in op 15-06-2022 en eindigt in eerste instantie na 2 jaar op 14-06-2024. Na het verstrijken van de looptijd kan het contract optioneel eenzijdig door opdrachtgever worden verlengd met maximaal 2 [twee] keer 12 maanden.

De waarde van de opdracht gedurende de looptijd (exclusief opties), per jaar is geraamd tussen de €40.000,- en € 80.000,- exclusief BTW.

Is dit een klus voor u? Dan helpen wij u graag deze opdracht binnen te halen! Bekijk de totale aanbesteding op TenderNed of ga met ons in gesprek om deze opdracht binnen te halen.

Interessante aanbestedingen

De overheid is continu op zoek naar partners om Nederland nog schoner, veiliger en innovatiever te maken. Wij speuren door de stapel en pikken er wekelijks de mooiste opdrachten uit. Iets voor u? Neem contact op en ontmoet ons winnende team. 

Eva Hamming

Stille kracht. Laat echter in alles merken dat ze er is. Is gezegend met de gave om structuur aan te brengen en brengt hiermee projecten tot leven.

Meer weten? 06 15 42 76 78 eva@corusadvies.nl
Zie ook

Gezocht: audiovisuele middelen hogeschool

Audiovisuele middelen Hogeschool

Lees meer
Sluit: 3 juni 2022 film-en-video