Bel ons voor gratis advies 010 307 6344

Gezocht: partner voor cross mediale campagnes

De aanbesteding die u nu bekijkt is verlopen. Bekijk actuele tenders
Regionale bekendheids- en activiteitencampagne 113-Zelfmoordpreventie
Publicatiedatum: 14 juli 2022
Sluitingsdatum: 15 augustus 2022 10:00

De Stichting 113 Zelfmoordpreventie is de nationale organisatie voor preventie van suïcide. Gemiddeld plegen 5 mensen per dag zelfmoord in Nederland, meer dan 1.800 per jaar. Middelbare Mannen tussen 40 – 70 jaar zijn de grootste Risicogroep. Vier op de 10 suïcide plegers behoort tot deze groep.

De Stichting 113 Zelfmoordpreventie zoekt een partner (of samenwerkingsverband) die op strategisch en uitvoerend niveau kan voorzien in cross mediale campagnes met variërend budget. Ze verwachten hierbij proactief advies op het gebied van zowel online als offline communicatie richting de doelgroep(en). Daarnaast verwachten ze tussentijds heldere en concrete rapportages zodat ze optimaal en snel kunnen bijsturen.

De campagne richt zich op mannen van middelbare leeftijd (40 – 70 jaar). De merkbekendheid van 113 onder deze groep moet worden vergroot.

De te verstrekken opdracht bestaat uit opstellen en uitvoeren van cross mediale campagneplannen, strategieën, conceptontwikkeling (inclusief creatieve doorvertaling) en uitwerking van de campagne(s) in middelen, content en acties. Hieronder valt ook media-inkoop voor de campagnes, zowel offline als online. Alsook terugkoppeling van resultaten in de vorm van rapportages en adviezen.
Van de Inschrijver wordt een rol als sparringpartner verwacht die intensief samenwerkt met het team van de Stichting 113 Zelfmoordpreventie, (ongevraagd) adviseert en operationele zaken oppakt, zoals de inkoop, inrichting, beheer en monitoring. De Inschrijver deelt kennis met medewerkers van de Stichting 113 Zelfmoordpreventie die een rol hebben bij het inzetten van online en offline media.

Het totale budget van de Bekendheids- en activatiecampagne is voor 2022: €193.000 inclusief btw en inclusief media-inkoop). Voor 2023 wordt het budget: 150.000 (inclusief BTW en inclusief media-inkoop). De campagneperiode loopt af op 31 december 2023.

De initiële looptijd van de overeenkomst bedraagt 1 jaar en vier maanden (21 juli 2022 t/m 31 december 2023) De Aanvangsdatum van de overeenkomst ligt op 26 december 2022.

Is dit een klus voor jullie? Dan helpen wij graag deze opdracht binnen te halen! Bekijk de totale aanbesteding op TenderNed of ga met ons in gesprek om deze opdracht binnen te halen.

Interessante aanbestedingen

De overheid is continu op zoek naar partners om Nederland nog schoner, veiliger en innovatiever te maken. Wij speuren door de stapel en pikken er wekelijks de mooiste opdrachten uit. Zit er iets tussen? Neem contact op en ontmoet ons winnende team. 

Eva Hamming

Stille kracht. Laat echter in alles merken dat ze er is. Is gezegend met de gave om structuur aan te brengen en brengt hiermee projecten tot leven.

Meer weten? 06 15 42 76 78 eva@corusadvies.nl
Zie ook

Gezocht: Partner voor Schuldhulpverlening

Schuldhulpverlening, financiële begeleiding en vroegsignalering

Lees meer
Sluit: 5 september 2022 Financiële diensten